Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry Dex na platformie Nintendo Switch

2020-08-14

Zarząd QubicGames S.A. („Spółka”, „Emitent”), w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 11/2020, informuje, iż przychody ze sprzedaży gry Dex („Gra”) w wersji cyfrowej uzyskane w przedsprzedaży oraz pierwszych 3 tygodniach sprzedaży przekroczyły łączne poniesione koszty wydania oraz marketingu Gry na platformę Nintendo Switch oraz sumę wypłaconego minimum gwarancyjnego dla dewelopera Gry.
Jednocześnie przychody wygenerowane przez Grę do dnia niniejszego raportu w pełni pokryły zwrot nakładów inwestycyjnych współwydawcy Gry, spółki SONKA S.A., które zgodnie z umową zawartą przez Emitenta ze spółką SONKA S.A. jako pierwsze są recoupowane z przychodów z Gry.
Dalsze przychody z Gry, po potrąceniu prowizji Nintendo, będą należne w proporcji 50% Emitentowi oraz 50% łącznie – deweloperowi gry Dreadlocks i współwydawcy SONKA S.A.
Niezależnie od sprzedaży cyfrowej Gry prowadzona jest przedsprzedaż limitowanej wersji pudełkowej Gry przez wydawcę – Red Art Games. Sprzedaż tej wersji dodatkowo zwiększy zyskowność osiągniętą ze sprzedaży Gry.
Dodatkowo Emitent informuje o przeniesieniu premiery japońskiej wersji Gry na październik 2020 roku. Emitent planuje wspólną japońską premierę gry Dex wraz z grą Akane, drugim cyberpunkowym tytułem Spółki.