Zawarcie listu intencyjnego z Akcjonariuszami Spółki SQRT3 Games S.A. z siedzibą w Warszawie

2024-10-18

Zarząd QubicGames S.A. z siedzibą w Siedlcach (dalej „Emitent”, „Spółka”) w nawiązaniu do raportu ESPI nr 31/2019 z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie zawarcia umowy inwestycyjnej pomiędzy Emitentem a akcjonariuszem spółki SQRT3 Games S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: „SQRT3”),
na podstawie której doszło do uregulowania zasad przystąpienia Emitenta do SQRT3 oraz ich wzajemnej współpracy, a w wyniku której to umowy Emitent objął 16% obecnych akcji SQRT3, informuje, iż w dniu 17 października 2024 roku doszło do zawarcia z trzema Akcjonariuszami SQRT3 posiadającymi łącznie 76% akcji SQRT3 (Akcjonariuszami niepowiązanymi z Emitentem) listu intencyjnego.

Zgodnie z treścią zawartego listu intencyjnego strony zgodnie zadeklarowały chęć, aby SQRT3 została włączona w skład Grupy Kapitałowej Emitenta, tak aby Emitent docelowo posiadał ponad 50% akcji SQRT3.

Stosownie do postanowień listu intencyjnego do zwiększenia udziału Emitenta w kapitale zakładowym SQRT3 ma dojść poprzez:
a) wyemitowanie przez SQRT3 1.750.000 akcji SQRT3, która to emisja będzie skierowana wyłącznie do Emitenta;
b) odkup 625.000 akcji SQRT3 od jednego z Akcjonariuszy.

Sumaryczne zaangażowanie finansowe Emitenta związane z emisją nowych akcji oraz odkupem akcji od obecnego Akcjonariusza wyniesie 700.000 (słownie: siedemset tysięcy) złotych.

Spółka SQRT specjalizuje się w tworzeniu gier typu Time Management i Match-3. Posiada ona 4 serie własnych gier oraz tworzy gry Time Management na zlecenie innych podmiotów, w tym wydawcy GameHouse.

W ramach rozwoju spółki SQRT3, Emitent przewiduje poniższe najważniejsze kierunki rozwoju:
1. Rozszerzenie silnika gier zaprojektowanego i należącego do spółki SQRT3 o nowe platformy, takie jak konsole Nintendo, Sony i Microsoft i technologie WebGL oraz mechaniki nowych typów gier.
2. Wydanie istniejących gier spółki SQRT3 na konsole oraz platformy sprzedażowe wykorzystujące technologię WebGL bezpośrednio przez spółkę SQRT3.
3. Tworzenie nowych gier na bazie nowych mechanik w budżecie od 100.000 do 200.000 złotych, częściowo na bazie kodu źródłowego posiadanego przez spółki z Grupy Kapitałowej QubicGames oraz wydawanie ich na konsole, PC, platformy WebGL oraz urządzenia mobilne bezpośrednio przez spółkę SQRT3.
4. Stworzenie w przyszłości własnej aplikacji umożliwiającej granie w wiele gier z gatunku Time Managment, Match 3, Merge, HOPA i innych, bezpośrednio z poziomu jednej aplikacji oraz wprowadzenie jej samodzielnie lub poprzez innego profesjonalnego wydawcę na urządzenia mobilne i komputery PC.

Ponadto, Emitent informuje, iż Prezes Zarządu Emitenta zasiada w Radzie Nadzorczej SQRT3 i został oddelegowany do czasowego wykonywania czynności Zarządu SQRT3.

Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się przyszłej sytuacji gospodarczej, finansowej oraz majątkowej Grupy Kapitałowej Emitenta oraz na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.